![Smějící se :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
A ted k věci, má ještě druhou Multu a na benzín jede krásně, pravidelně, ale přepne na CNG a začne se to mlýt neskutečným způsobem. Měl to už ve dvou servisech na CNG a neodstranili to. Tak jsem slíbil že se mu na to podívám. Vyměnil jsem mu kabely zapalování, měl je také špatné. Je to o něco lepší už to chvilu udrží volnoběh ale stejně vzdechne. Existuje na to nějaká diagnostika, čím to napíchnout, nebo by mi stačilo pár technických dat. Tak třeba jak je
1. redukován vysoký tlak z bomb ke vstřikovací liště a kde je redukčák
2. je to jako u LPG že je plyn v tekutém stavu až k liště, nebo v plynném stavu
3. systém je stejný jako vstřikování benzínu - množství vstříknutého CNG se udává délkou otevření vstřiku
4. kolik má být na liště CNG systémový tlak
5. regulace lambda, podobně jako u LPG
6. ŘJ CNG je integrovaná do ŘJ motoru benzín
7. teoreticky, pokud benzín běří krásně, jsou tedy vstupní udaje pro ŘJ v pořádku, pokud nemá CNG nějaká "data" pro jeho chod navíc. Podle mě by to mohly být tedy vstřiky, nic jiného. Ukapávají, netěsní a moc paliva CNG
Pokud by se našel někdo od fochu, byl bych moc rád. Díky moc Alešák1188 - Brno