MarekP píše:Zkušenosti s origo plastem motor jen ty nejlepší. U druhovýroby jsem se hrubě zklamal. Evidentně není tvořen z plastu, který nevydrží v teplotách kolem 40st.. Prostě jednoduše se zohýbal, tak že pomalu nešel sundat dolů (šrouby držely). Pokud neoriginál plast, tak asi jen na zimu.
mustang2 píše:u cng je větší zahřívání motoru takže problémy že by se zahříval dlouho (zima) nejsou naopak v létě se zahřeje dost rychle a pokud bych tam kryt mněl tak si nemyslím že by se ochladil tak jak mi to dělá teď
já bych ho nemontoval ve sněhu nejezdím (pokud není na silnici) spíš uvažuji že udělám to co jsem mněl u formana krom čidla na chladiči si dám ještě druhou možnost spínač v kabině pro případ kolony je lepší chladit včas než pak řešit opravu škoda že to nedělal už výrobce
mustang2 píše:no já se na to začal chystat po těch hycech co teď byly prostě to je nutnost jde i o to že mám kat svysle a né pod autem a hřeje mi to sání do kabyny a to chci eliminovat bo klíma nejede
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník