Použití permanentní nabíječky

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Použití permanentní nabíječky

Příspěvekod RosKol » čtv 29. lis 2018 14:33:09

Dobrý den všem,

Jsem čerstvým držitelem LPG-čkové "dvojkové" Multiply 1.6 z roku 2004 a mám dotaz k možnosti použití "permanentní nabíječky". V zimním období používám auto výrazně méně než po zbytek roku (cca jednou či dvakrát týdně), a tak mám už od předešlých aut (zatím vždy Škodovky) ve zvyku odstavovat auto na dvoře a mít je připojené 12V konektorem k malé "permanentní nabíječce", která udržuje baterku auta v kondici.
Bohužel u Multiply jsem zjistil nečekaný zádrhel, že pokud je auto úplně vyplé, nejsou obě 12V zásuvky elektricky napojeny k baterce, a tedy nelze "permanentní nabíječku" použít. Samozřejmě mne napadlo nechat v zapalování klíček otočený v první poloze (aktivní elektrika), ale pak je otázkou, zda v tomto režimu připojené odběry nejsou v souštu vyšší, než příkon té nabíječky...
Nemáte s tím někdo zkušenost?
RosKol
 
Příspěvky: 1
Registrován: stř 28. lis 2018 22:20:14

Zpět na Elektro

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron