Fiat Multipla klub ČR, o.s.

www.multipla.wz.cz

Ostatní odkazy

Hotel Emilka – Jizerské hory

4. - 7. 3.2010

Je březen a začínají krásné jarní dny. Tady v nížinách po sněhu není ani památky a tak jsme se vydali se skupinkou Multipláků za další dovádění na sněhu. Letošní zima nám připravila dlouhé sněhové Vánoce,ale už je vše pryč. Naším cílem byl již vyzkoušený hotel Emilka.

Cesta je příjemná suchá, okolo Mladé Boleslavi se začíná pod zbytky sněhu zelenat. Naštěstí, čím blíže k hotelu, začala se situace měnit. Nejprve nějaké šedé hromádky zbytků sněhu a nakonec u hotelu bylo ještě spousty sněhu. Při průjezdu okolo sjezdovky v Černé Říčce teplota ukazovala nádherné 3°C, ale sněhu stále dostatek nejen na lyžování. Škoda, že díky teplu mizel před očima. Po zaparkování našich krásek na hotelovém parkovišti a přivítání jsme se ubytovali ve velmi útulných a prostorných hotelových pokojích. Všichni posádky byly příjemně překvapeni velikostí i kvalitou ubytování. Všechny předpoklady pro nádherný prodloužený víkend. Více početným rodinkám byly k dispozici apartmány, které všem poskytovaly větší soukromí a dětem více prostoru k jejich hrátkám. Ti nejmenší si hned oblíbili králíčky v recepci, myšky ve společenské místnosti a všudypřítomného pejska Artura.Ve čtvrtek přijela polovina lidí. V pátek ráno napadl sníh, máme radost a vyrážíme na sjezdovku, děti do lyžařských škol, aby se naučili co ještě pořádně neznají. Odpoledne postupně přijížděly všechny Multinky a tak se zdržujeme v hotelu a vítáme každého nového človíčka, který dorazil. Nakonec v hotelu není jediný volný pokoj. Vše je zaplněno Multipláky. Tento večer je plný povídání, který někteří uzavírají až pozdě po půlnoci.V sobotu většina přítomných vyráží na lyže či běžky a nebo jen na procházku. Po společné večeři poměrně velká část osazenstva není nasycena sportem a jedeme na večerní lyžování. Po návratu do hotelu se postupně všichni schází u krbu a příjemně klábosí při kávě, víně či pivku. Někteří sportovně založení jedinci hrají stolní tenis, šipky či billiard. Nejmladší ratolesti si hrají v dětském koutku, který je součástí společenské místnosti nebo obdivují místní domácí zvířátka. Vzhledem k tomu, že v hotelu jsou pouze členové klubu děti se pohybují po celé budově, hrají si a nikoho tím neruší. Obsluha hotelu má s našimi ratolestmi velkou trpělivost. Dětičky i dospělý postupně odpadávají do postýlek, aby načerpali síly na další den.Každé ráno máme připravenou snídani na kterou se postupně scházíme všechny rodinky. Každý má možnost výběru snídaně dle své chuti, jak teplou, tak studenou variantu. Čerstvé pečivo, káva, čaj, mléko a kakao je samozřejmostí a ani větší jedlíci neodcházejí hladoví. Nedělní ráno nás vítá námrazou a bílým popraškem nového sněhu. Poslední dopolední lyžování. Po výborném obědě, kávě proběhá velké loučení a  cesta domů za jarem.

V závěru lze říci, že počasí bylo výstavní, užili jsme si sluníčka, sněhu. Užili jsem si nasazování a jízdy sněhových řetezů.

Celá akce se vydařila a to díky skvělým lidem a také díky skvělému přístupu vedení hotelu Emilka, za což bych všem rád poděkoval.

Celkem: 48 lidí.

Za Fiat Multipla klub ČR,

Venda

FOTOGALERIE

.: Zajímavé odkazy :.

Historie Fiat

.: Kontakt :.

Adresa:
Fiat Multipla Klub ČR, o.s.